УРОК З 5 клас
Тема. БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ. БЕЗПЕКА ПІШОХОДА. ВИДИ ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ. ДОРОЖНЯ РОЗМІТКА. ПЕРЕХІД БАГАТОСМУГОВОЇ ДОРОГИ
Мета: активізувати знання учнів про правила дорожнього руху, ознайомити з пра¬вилами переходу багатосмугової дороги; сприяти закріпленню життєвих нави¬чок аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги; розвивати в учнів навички безпечної поведінки на дорозі; виховувати спостережливість, уважність, дисциплінованість.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники, сюжетні малюнки, таблиці, відеофільм «Безпека на дорозі», ар¬куші паперу формату А 4, маркери, зошити, кросворд, картки із текстами самостійних робіт, іграшкові автомобілі, ляльки; картки зі схемами дороги.
УРОК 2
Тема. БЕЗПЕКА Й НЕБЕЗПЕКА ДЛЯ ЖИТТЯ. ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Мета: поширювати уявлення про безпеку й небезпеку; ознайомити учнів із різними видами небезпек; відпрацьовувати порядок дій у разі потрапляння в небез¬печну ситуацію; розвивати навички володіння собою, аналізу ситуацій і при¬йняття рішень; підвести до висновку про необхідність дотримання основних принців безпечної життєдіяльності; виховувати спостережливість, обереж¬ність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням небезпечних ситуацій, картки — пам'ятки, тести, підручники, зошити.
ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ «Учи i поважай ПДР»
Мета: перевірити в учнів знання правил дорожнього руху, познайомити з новими правилами; з’ясувати, як учні засвоїли правила безпеки руху велосипедистів, як зрозуміли основні вимоги до руху велосипедистів; навчити оптимально діяти при ДТП, дотримуватися безпеки на дорозі i в транспорті, надавати першу допомогу потерпілим від ДТП; учити поважати правила дорожнього руху; розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння міркувати i вдосконалювати власну думку, виховувати почуття вiдповiдальностi за власне й чуже життя i здоров’я.
Мета.Сформувати вміння та навички щодо виконання операцій з вік-,нами та їхніми об'єктами; розвивати пам'ять,
увагу, пізнавальні інтереси, спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до
пристроїв у кабінеті.