Мета: вчити дітей розуміти індивідуальність людини не тільки як фізичної особи, а й як об’єкта соціального оточення. Розвивати повагу до себе та інших людей. Розглянути особливості поведінки з рідними, знайомими, незнайомими людьми. Розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співпереживати і співчувати. Виховувати культуру поведінки, почуття співпереживання та співчуття.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: Підручник для 5-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво
«Алатон», 2013. — 180 с., наочність.
Поняття та терміни: почуття, емоції
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
розрізняти почуття та емоції;
описувати ознаки невербального вияву почуттів (як вони виявляються у мімці, жестах, положенні тіла;
розрізняти «Я–повідомлення» і «Ти-повідомлення»;
демонструвати здатність ставити себе на місце іншого, уявляти, що він думає і відчуває./uroki/urok_10.docx
Мета: Визначити очікування учасників від тренінгів «Цінність родини» та «Небезпека ранніх статевих стосунків». Пояснити значення родини для задоволення матеріальних та духовних потреб людини. Навчити називати складові сімейного щастя. Розкривати поняття цінності родини та аналізувати чинники міцної родини.
Пропаганда родинних цінностей.
Очікувані результати
Після цього тренінгу учасники:
Називають приклади життєвих цінностей;
Пояснюють значення родини для задоволення матеріальних і
духовних потреб людини;
Називають чинники міцної родини;
Оцінюють рівень готовності до сімейного життя.
Обладнання і матеріали
Посібник для учнів. Папір форматів А2, А3, А4.
Маркери, фломастери. Заготовка для плаката: «Щаслива родина». В центрі усміхнене сонце, очі у формі двох сердець. Від кола – рисочки у вигляді променів за кількістю учасників. Заготовки для завдання 11.3: «Герб моєї майбутньої родини»
Мета.Навчальна: сформувати поняття «зоря» на основі сучасних наукових досліджень в питанні зародження зір,їх розвитку та на прикладі фізичних характеристик Сонця,найближчої до нас зорі, розглянути основні характеристики Сонця як космічного тіла:маса, густина, світність, сонячна стала, хімічний склад й стан речовини, магнітне поле; розглянути внутрішню будову (ядро, зону променистого переносу й конвекції), сонячну атмосферу, активні утворення на поверхні Сонця; сприяти правильним уявленням учнів про глобальні процеси,що відбуваються в космосі.
Розвивальна: формування наукового світогляду в учнів, ознайомлення їх з методами й способами пізнання природи зір; пояснення властивостей зір на основі молекулярно-кінетичної теорії та термодинаміки.
Виховна: формувати пізнавальний інтерес, активність, самостійність, почуття гордості за досягнення вітчизняної науки, любов до природи.
Тема: Розв’язування задач з теми «Закон Ома для ділянки кола. Послідовне і паралельне з’єднання провідників»
Мета: поглибити, узагальнити й закріпити знання учнів з теми «Закон Ома для ділянки кола. Послідовне і паралельне з’єднання провідників». Під час розв’язування різних типів задач створювати сприятливі умови для прояву ініціативи і самостійності учнів, розвивати їх творчий потенціал, вміння вести пошукову та пізнавальну діяльність, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати культуру розумової діяльності, прагнення до вдосконалення своїх знань, вміння працювати в колективі.
Обладнання: презентація «Послідовне та паралельне з’єднання»; джерело струму, лабораторний амперметр і вольтметр, резистор, ключ, з'єднувальні проводи; опорні схеми; картки із завданнями, таблиці оцінювання
Мета: Розповісти про традиції гостинності в Україні, вчити дітей культурі поведінки в гостях, вчити їх спілкуватися, знаходити вихід з різноманітних ситуацій;
ознайомити дітей з різноманіттям ігор та конкурсів, які можна провести для гостей;
виховувати в учнів доброту, чесність, товариськість;
розвивати у дітей творчу уяву, спостережливість, кмітливість.
Обладнання: завдання до гри «Ромашка», загадки, головоломки.