Вітаємо Вас на офіційному сайті Млинківської школи!
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Дистанційне навчання | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація освітнього процесу

в умовах дистанційного навчання

Дистанційне навчання це насамперед навчання, тобто  процес організації і теорії навчання не змінюється, а  просто з’являється інший спосіб зв’язку.

   Під час дистанційного  навчання дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, можливо, відтворення, використання на різних рівнях.

ЗАСОБИ ЗВ’ЯЗКУ

Залежно від різних засобів зв’язку можна належно організувати дистанційне навчання:

  • Педагоги нашого закладу скачували або ж давали посилання на  телевізійні уроки від педагогів в інтернеті  Всеукраїнської  школи онлайн.

- Сучасні технології, інтернет призвели до появи нових способів дистанційного навчання. Наприклад, Viber – дистанційний герой української освітньої системи і безпосередньо нашої школи. Виявилося, що це один із найпоширеніших засобів зв’язку, який можна використовувати  для дистанційного навчання і саме ним найбільше скористалися  вчителів нашої школи.   Viber був застосований як для переписки так і для відеоурока.

- Ще одим засобом зв’язку став Меssenger - листування в якому вчителі переписувалися з учнями, вчителі відправляли завдання учням, а учні відправляли виконані завдання на перевірку вчителям.

- Більша частина педагогів працювали на платформі ZOOM.

- Також почали впроваджувати в організацію дистанційного навчання платформу Goggle Meet.

- Деякі вчителі взяли за основу в свою роботу платформу Classroom.

РІЗНІ УМОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Є різні соціальні умови, в яких живуть учні:

  • Є учні, які живуть у складних життєвих обставинах. Для них організований був простий телефонний зв’язок , за допомогою якого вчителі могли пояснити учням матеріал і поставити запитання, на які учні відповідали.
  • Є різні технологічні моменти, які пов’язані, знову ж таки, з тим, в яких умовах живуть діти – у багатьох просто немає інтернету.

ЗМІСТ ОСВІТИ І ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Дистанційне навчання може бути синхронним і асинхронним.

Синхронне:

  • Це “прямий ефір”, дитина контактує через засоби зв’язку безпосередньо з учителем. Це відео-, аудіозв’язок, спілкування в чаті та виконання завдань на платформах, якими користувалися наші вчителі. Педагоги також часто застосовували платформи

« На урок», « Всеосвіта» для виконання учнями тестових завдань.

  • Вчителі намагалися підтримати дітей різними способами.

Навіть коли вчителька надсилає смайлик, добрі слова, то це для дітей вияв людяності. Це спричиняє розуміння дитиною, що вона долучена до спільного процесу.

Асинхронне:

  • Потребує самостійного планування або планування за допомогою вчителя.
  • Ми зараз маємо справу з жорсткими і гнучкими дедлайнами. Гнучкі дедлайни кращі: коли не встигаєш – то додається час на доопрацювання.
  • Може відбуватися через електронне листування.
  • Асинхронне дистанційне навчання так само потрібне, як і синхронне, тому що є діти, яким потрібно більше часу на опрацювання тієї чи іншої теми. Також є діти з різними освітніми потребами, тож так забезпечується диференціація.
  • Цим методом так чи інакше працювали всі вчителі – предметники.

ПРАВИЛА ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

На початку дистанційного навчання класні керівники пояснили і надали інформацію усім батькам, як школа, а саме , як учні працюватимуть під час дистанційного навчання. Крім того всі вчителі- предметники надавали розяснення та поради, щодо виконання тих чи інших завдань та при вивченні нового матеріалу в режимі онлайн.

Уроки проводилися за сталим розкладом. Але перевага була в тім, що діти мали більші перерви.

Контроль за залучення дітей до дистанційного навчання було покладено як на заступника директора школи, так і на класних керівників.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК

Акцент у більшості світових практик робиться на формувальному оцінюванні і зворотному зв’язку. Головне – це допомога учням вчитися.

Ми чомусь думаємо, що якщо дитина подивилася відео, то вона одразу все зрозуміла і зможе виконати вправу. Проте деякі діти можуть і сорок разів подивитися, але не зрозуміти, що відбувається. Тому зворотний зв’язок повинен обов’язково бути.

Зворотний зв’язок:

  • Має бути конкретним, прозорим і чітким. Він має спричинити зміни в поведінці, але не через страх, а тому, що учень зрозумів помилку і хоче її виправити.
  • Має бути зручним для дітей, батьків і вчителів.
  • Має бути своєчасним. Якщо учень чекає на зворотний зв’язок від учителя тиждень – це може спричинити непорозуміння, не дуже чітку систему навчання. Звісно, навантаження під час дистанційного навчання на вчителя колосальне.
  • Постійність. Зворотний зв’язок не може бути час від часу, він має бути постійним і послідовним. Саме так ми можемо дійсно чогось навчити дітей.
  • Зворотний зв’язок повинен бути в становлений  робочий графік вчителя з урахуванням його вихідих.

ПІДСУМОК

Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Розв’язанню таких завдань значною мірою сприяє організація  інноваційної діяльності.

    Ці зміни вже запущені і перед кожним вчителем постає завдання увійти в течію під назвою «Дистанційне навчання». Багато нового наші вчителі вже зробили в цьому напрямку, але в ніякому разі не можна зупинятися на досягнутому, потрібно шукати нові методи і форми роботи, нові можливості.

 

 

 

 

Розклад  уроків щоденних дистанційних занять у формі вебінарів, онлайн консультацій та відео-уроків в режимі онлайн  Млинківської ЗШ І-ІІІ ст.

         Розклад також можна завантажити за цим посиланням

Шановні вчителі!!!!! Ті предмети, які не охоплені даним розкладом занять відпрацьовуємо самостійно у вільному режимі. Час проведення занять додається.

Час проведення  занять для учнів 1- 4 класів                               1 ур. –  9.00- 9.20

2 ур.-    9.30-10.00

3 ур.-   10.15-10.35

4 ур.-  10.40-11.00

Час проведення  занять для учнів 5- 11 класів

1 ур. –     9.00- 9.30

2 ур.-       9.40-10.10

3 ур.-       10.30-11.00

4 ур.-     11.10-11.40

5 ур.-      11.50- 12.20

6 ур.-      12.30- 13.00

           

 

 

  Уроки на телебаченні: з’явився розклад занять для 5-11 класів

Також Заняття для усіх класів можна буде переглянути на YouTube-каналі міністерства

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту

Корисні посилання

Міні-чат
200


Copyright MyCorp © 2024