Вітаємо Вас на офіційному сайті Млинківської школи!
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Математика [1]
Інформатика [3]
Українська мова [1]
Українська література [2]
Англійська мова [0]
Російська мова [0]
Світова література [0]
Фізика [7]
Астрономія [1]
Хімія [1]
Історія [0]
Географія [1]
Біологія [0]
Основи здоров’я [8]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Розробки уроків » Основи здоров’я

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

УРОК 10

(Основи здоров’я 5 клас)

Тема: Про почуття і співчуття.

Мета: вчити дітей розуміти індивідуальність людини не тільки як фізичної особи, а й як об’єкта соціального оточення. Розвивати повагу до себе та інших людей. Розглянути особливості поведінки з рідними, знайомими, незнайомими людьми. Розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співпереживати і співчувати. Виховувати культуру поведінки, почуття співпереживання та співчуття.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: Підручник  для  5-го  кл.  загальноосв.  навч.  закл.  /  І.  Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В.  С.  Пономаренко,  С.  В.  Страшко.  —  К.:  Видавництво

«Алатон»,  2013.  —  180  с., наочність.

Поняття та терміни: почуття, емоції

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • розрізняти почуття та емоції;
  • описувати ознаки невербального вияву почуттів (як вони виявляються у мімці, жестах, положенні тіла;
  • розрізняти «Я–повідомлення» і «Ти-повідомлення»;
  • демонструвати здатність ставити себе на місце іншого, уявляти, що він думає і відчуває./uroki/urok_10.docx
Основи здоров’я | Переглядів: 1152 | Завантажень: 0 | Додав: Адміністратор | Дата: 21.03.2015 | Коментарі (0)

Тема: ЦІННІСТЬ РОДИНИ

 

Мета: Визначити очікування учасників від тренінгів «Цінність родини» та «Небезпека ранніх статевих стосунків». Пояснити значення родини для задоволення матеріальних та духовних потреб людини. Навчити називати складові сімейного щастя. Розкривати поняття цінності родини та аналізувати чинники міцної родини.

 Пропаганда родинних цінностей.

 

Очікувані результати

Після цього тренінгу учасники:

Називають приклади життєвих цінностей;

Пояснюють значення родини для задоволення матеріальних і

духовних потреб людини;

Називають чинники міцної родини;

Оцінюють рівень готовності до сімейного життя.

 

Обладнання і матеріали

Посібник для учнів. Папір форматів А2, А3, А4.

Маркери, фломастери. Заготовка для плаката: «Щаслива родина». В центрі усміхнене сонце, очі у формі двох сердець. Від кола – рисочки у вигляді променів за кількістю учасників. Заготовки для завдання 11.3: «Герб моєї майбутньої родини»

 

/uroki/3-4.docx

Основи здоров’я | Переглядів: 1151 | Завантажень: 0 | Додав: Адміністратор | Дата: 21.03.2015 | Коментарі (0)

ВІЛ: ШЛЯХИ ЗАРАЖЕННЯ І СПОСОБИ ЗАХИСТУ

Мета: Ознайомлення учасників з шляхами й умовами інфікування ВІЛ та способами індивідуального захисту.

Очікувані результати

Після цього тренінгу учасники:

Називають 3 шляхи інфікування і 3 умови зараження ВІЛ;

Наводять приклади ситуацій, в яких ВІЛ не передається;

Називають складові формули індивідуального захисту;

Пояснюють «плюси» і «мінуси» кожної складової цієї формули.

Обладнання і матеріали

Посібник для учнів.

Папір форматів А2, А3, А4.

Маркери, фломастери.

Скринька для анонімних запитань.

Плакати «Ланцюг інфікування ВІЛ» (Посібник для учнів, с. 32), «Умови та шляхи інфікування ВІЛ», «Формула індивідуального захисту».

ВІЛ/СНІД/ІПСШ

Основи здоров’я | Переглядів: 968 | Завантажень: 0 | Додав: Адміністратор | Дата: 21.03.2015 | Коментарі (0)

памятка землетрус/pamjatka_zemletrus.pub

Основи здоров’я | Переглядів: 521 | Завантажень: 0 | Додав: Адміністратор | Дата: 28.11.2014 | Коментарі (0)

Енергозбереження в побуті

Основи здоров’я | Переглядів: 377 | Завантажень: 0 | Додав: Адміністратор | Дата: 28.11.2014 | Коментарі (0)

Урок з курсу «Захисти себе від ВІЛ»

в 10 класі

 

тема: «ПОНЯТТЯ РИЗИКУ. ВИДИ РИЗИКУ. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКУ В ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ»

Основи здоров’я | Переглядів: 1254 | Завантажень: 33 | Додав: Адміністратор | Дата: 28.11.2014 | Коментарі (0)

УРОК З 5 клас Тема. БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ. БЕЗПЕКА ПІШОХОДА. ВИДИ ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ. ДОРОЖНЯ РОЗМІТКА. ПЕРЕХІД БАГАТОСМУГОВОЇ ДОРОГИ Мета: активізувати знання учнів про правила дорожнього руху, ознайомити з пра¬вилами переходу багатосмугової дороги; сприяти закріпленню життєвих нави¬чок аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги; розвивати в учнів навички безпечної поведінки на дорозі; виховувати спостережливість, уважність, дисциплінованість. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручники, сюжетні малюнки, таблиці, відеофільм «Безпека на дорозі», ар¬куші паперу формату А 4, маркери, зошити, кросворд, картки із текстами самостійних робіт, іграшкові автомобілі, ляльки; картки зі схемами дороги.
Основи здоров’я | Переглядів: 6712 | Завантажень: 0 | Додав: Адміністратор | Дата: 11.09.2014 | Коментарі (0)

УРОК 2 Тема. БЕЗПЕКА Й НЕБЕЗПЕКА ДЛЯ ЖИТТЯ. ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Мета: поширювати уявлення про безпеку й небезпеку; ознайомити учнів із різними видами небезпек; відпрацьовувати порядок дій у разі потрапляння в небез¬печну ситуацію; розвивати навички володіння собою, аналізу ситуацій і при¬йняття рішень; підвести до висновку про необхідність дотримання основних принців безпечної життєдіяльності; виховувати спостережливість, обереж¬ність. Тип уроку: комбінований. Обладнання: малюнки із зображенням небезпечних ситуацій, картки — пам'ятки, тести, підручники, зошити.
Основи здоров’я | Переглядів: 3480 | Завантажень: 103 | Додав: Адміністратор | Дата: 11.09.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Корисні посилання

Міні-чат
200


Copyright MyCorp © 2024