Мета.Навчальна: сформувати поняття «зоря» на основі сучасних наукових досліджень в питанні зародження зір,їх розвитку та на прикладі фізичних характеристик Сонця,найближчої до нас зорі, розглянути основні характеристики Сонця як космічного тіла:маса, густина, світність, сонячна стала, хімічний склад й стан речовини, магнітне поле; розглянути внутрішню будову (ядро, зону променистого переносу й конвекції), сонячну атмосферу, активні утворення на поверхні Сонця; сприяти правильним уявленням учнів про глобальні процеси,що відбуваються в космосі.
Розвивальна: формування наукового світогляду в учнів, ознайомлення їх з методами й способами пізнання природи зір; пояснення властивостей зір на основі молекулярно-кінетичної теорії та термодинаміки.
Виховна: формувати пізнавальний інтерес, активність, самостійність, почуття гордості за досягнення вітчизняної науки, любов до природи.
Тема: Розв’язування задач з теми «Закон Ома для ділянки кола. Послідовне і паралельне з’єднання провідників»
Мета: поглибити, узагальнити й закріпити знання учнів з теми «Закон Ома для ділянки кола. Послідовне і паралельне з’єднання провідників». Під час розв’язування різних типів задач створювати сприятливі умови для прояву ініціативи і самостійності учнів, розвивати їх творчий потенціал, вміння вести пошукову та пізнавальну діяльність, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати культуру розумової діяльності, прагнення до вдосконалення своїх знань, вміння працювати в колективі.
Обладнання: презентація «Послідовне та паралельне з’єднання»; джерело струму, лабораторний амперметр і вольтметр, резистор, ключ, з'єднувальні проводи; опорні схеми; картки із завданнями, таблиці оцінювання
УРОК З 5 клас
Тема. БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ. БЕЗПЕКА ПІШОХОДА. ВИДИ ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ. ДОРОЖНЯ РОЗМІТКА. ПЕРЕХІД БАГАТОСМУГОВОЇ ДОРОГИ
Мета: активізувати знання учнів про правила дорожнього руху, ознайомити з пра¬вилами переходу багатосмугової дороги; сприяти закріпленню життєвих нави¬чок аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги; розвивати в учнів навички безпечної поведінки на дорозі; виховувати спостережливість, уважність, дисциплінованість.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники, сюжетні малюнки, таблиці, відеофільм «Безпека на дорозі», ар¬куші паперу формату А 4, маркери, зошити, кросворд, картки із текстами самостійних робіт, іграшкові автомобілі, ляльки; картки зі схемами дороги.
УРОК 2
Тема. БЕЗПЕКА Й НЕБЕЗПЕКА ДЛЯ ЖИТТЯ. ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Мета: поширювати уявлення про безпеку й небезпеку; ознайомити учнів із різними видами небезпек; відпрацьовувати порядок дій у разі потрапляння в небез¬печну ситуацію; розвивати навички володіння собою, аналізу ситуацій і при¬йняття рішень; підвести до висновку про необхідність дотримання основних принців безпечної життєдіяльності; виховувати спостережливість, обереж¬ність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням небезпечних ситуацій, картки — пам'ятки, тести, підручники, зошити.
Мета.Сформувати вміння та навички щодо виконання операцій з вік-,нами та їхніми об'єктами; розвивати пам'ять,
увагу, пізнавальні інтереси, спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до
пристроїв у кабінеті.