ГРА «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ КАЗИНО»
Вікова група: учні 10-11-х класів.
Мета: підвищення інтересу учнів до вивчення базових предметів, виховання позитивного відношення до знань;
формування творчого відношення до навчальної діяльності, активізація пізнавальної активності учнів;
розвиток уміння діяти самостійно, висувати гіпотези при вирішенні поставлених запитань, розвиток уміння відстоювати свою точку зору, аналізувати;
формування вмінь і навичок, які носять в сучасних умовах загально інтелектуальний, загальнонауковий характер.
Програми та обладнання: презентація з основними етапами гри та завданнями, годинник, роздавальний матеріал.
Методичні рекомендації
Гра належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання школярів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв'язку. Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.