Мета: вчити дітей розуміти індивідуальність людини не тільки як фізичної особи, а й як об’єкта соціального оточення. Розвивати повагу до себе та інших людей. Розглянути особливості поведінки з рідними, знайомими, незнайомими людьми. Розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співпереживати і співчувати. Виховувати культуру поведінки, почуття співпереживання та співчуття.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: Підручник для 5-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво
«Алатон», 2013. — 180 с., наочність.
Поняття та терміни: почуття, емоції
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
розрізняти почуття та емоції;
описувати ознаки невербального вияву почуттів (як вони виявляються у мімці, жестах, положенні тіла;
розрізняти «Я–повідомлення» і «Ти-повідомлення»;
демонструвати здатність ставити себе на місце іншого, уявляти, що він думає і відчуває./uroki/urok_10.docx
Мета: Визначити очікування учасників від тренінгів «Цінність родини» та «Небезпека ранніх статевих стосунків». Пояснити значення родини для задоволення матеріальних та духовних потреб людини. Навчити називати складові сімейного щастя. Розкривати поняття цінності родини та аналізувати чинники міцної родини.
Пропаганда родинних цінностей.
Очікувані результати
Після цього тренінгу учасники:
Називають приклади життєвих цінностей;
Пояснюють значення родини для задоволення матеріальних і
духовних потреб людини;
Називають чинники міцної родини;
Оцінюють рівень готовності до сімейного життя.
Обладнання і матеріали
Посібник для учнів. Папір форматів А2, А3, А4.
Маркери, фломастери. Заготовка для плаката: «Щаслива родина». В центрі усміхнене сонце, очі у формі двох сердець. Від кола – рисочки у вигляді променів за кількістю учасників. Заготовки для завдання 11.3: «Герб моєї майбутньої родини»
УРОК З 5 клас
Тема. БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ. БЕЗПЕКА ПІШОХОДА. ВИДИ ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ. ДОРОЖНЯ РОЗМІТКА. ПЕРЕХІД БАГАТОСМУГОВОЇ ДОРОГИ
Мета: активізувати знання учнів про правила дорожнього руху, ознайомити з пра¬вилами переходу багатосмугової дороги; сприяти закріпленню життєвих нави¬чок аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги; розвивати в учнів навички безпечної поведінки на дорозі; виховувати спостережливість, уважність, дисциплінованість.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники, сюжетні малюнки, таблиці, відеофільм «Безпека на дорозі», ар¬куші паперу формату А 4, маркери, зошити, кросворд, картки із текстами самостійних робіт, іграшкові автомобілі, ляльки; картки зі схемами дороги.
УРОК 2
Тема. БЕЗПЕКА Й НЕБЕЗПЕКА ДЛЯ ЖИТТЯ. ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Мета: поширювати уявлення про безпеку й небезпеку; ознайомити учнів із різними видами небезпек; відпрацьовувати порядок дій у разі потрапляння в небез¬печну ситуацію; розвивати навички володіння собою, аналізу ситуацій і при¬йняття рішень; підвести до висновку про необхідність дотримання основних принців безпечної життєдіяльності; виховувати спостережливість, обереж¬ність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням небезпечних ситуацій, картки — пам'ятки, тести, підручники, зошити.