Тема: Без програмування ні дня не прожити!
Мета заходу:
навчальна: повторення і закріплення основного програмного матеріалу, вираженого в неординарних ситуаціях;
розвиваюча: розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів; розвиток у школярів вміння викладати думки; моделювати ситуацію;
виховна: виховання поваги до суперника, вміння гідно вести суперечку, стійкості, волі до перемоги, спритності, уміння працювати в команді.
Обладнання: картки із завданнями
Форма проведення: КВК.
Учасники: учні 10-11 класів.
Журі: директор, заступник з виховної роботи, вчитель математики, вчитель фізики.
План гри:
1. Конкурс «Знайомство»
2. Розминка
3. Брейн-ринг
4. Конкурс "Віриш - не віриш"
5. Конкурс капітанів
6. Конкурс - "Зайвий" термін
7. Конкурс "Літературний".
8. Гра з глядачами
9. Домашнє завдання
Завантажити матеріал можна після реєстрації на сайті. Дякуємо за розуміння. |