Масмедіа в сучасному світі стали своєрідною ''паралельною школою'' для учнів, впливаючи на них як позитивно, так і негативно, що зумовлює необхідність впровадження медіаосвіти в школі. Проблеми медіаграмотності особливо актуальні сьогодні, коли медіа іноді відіграють важливішу роль у вихованні та навчанні дитини, ніж батьки чи вчитель. Сучасні діти, покоління Z, не можуть уявити своє життя без цифрових гаджетів. Вони сприймають інтернет як середовище проживання, але іноді не розуміють, якому контенту слід довіряти та як захистити себе від маніпулювання.
Сьогодні учні ЗЗСО ''Млинківська ЗШ І-ІІІ ступенів'' покращували свої навички з медіаграмотності: вчились розпізнавати фейкову інформацію та випробовували стійкість до можливих негативних впливів інтернет-медіа та соціальних мереж.
Для учнів нашої було проведено цикл уроків по даній тематиці.
Діти переглянули відеоролик про фейки та звернули увагу на лайфхаки, які допоможуть відрізнити правду від неправдивої інформації. Використовуючи QR-коди, учні переглянули пам'ятку ''Як зловити фейк?'', виконали інтерактивну вправу на платформі Learning Apps. Учні 6 та 8 класів виконали ігрові вправи на розпізнавання фейків та безпеку в Інтернеті на платформі Interland від компанії Google. Старшокласники виконували завдання навчальної онлайн-гри ''Медіазнайко'', у якій приміряли на себе ролі як журналістів, так і споживачів інформації, дізнавалися, як працюють медіа, створювали радіо-, відеопрограму, сайт та газету.
Всі матеріали було розміщено на електронній дошцi Padlet для вільного доступу всіх бажаючих.
|