Вітаємо Вас на офіційному сайті Млинківської школи!
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | 10 клас - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інтернет і сайтобудування » Інтернет » 10 клас (Практичні роботи з інформатики)
10 клас
АдміністраторДата: Вівторок, 19.05.2015, 00:06 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 2
Репутація: 3
Статус: Offline
Етикет інтерактивного спілкування 
Для того щоб спілкування в Інтернеті було для всіх приємним і корисним, необхідно дотримуватися правил етикету (франц. etiquette - ярлик, етикетка, порядок проведення церемонії). Що неприпустимо в традиційному спілкуванні - неприпустимо й у мережі. Ці правила розповсюджуються на спілкування в службах миттєвого обміну повідомленнями, на форумах та в чатах. 

Вітайтеся зі своїм співрозмовником на початку спілкування. Якщо спілкуєтеся з незнайомою людиною - назвіть себе. Дякуйте за допомогу. Перепрошуйте за незручності. 

Намагайтеся не припускатися граматичних помилок у ваших текстових повідомленнях - це ознака поваги до себе і співрозмовників. 

Намагайтеся чітко та лаконічно висловлювати ваші думки, щоб співрозмовнику не доводилося перечитувати ваше повідомлення кілька разів і перепитувати вас. 

Якщо ви не отримали відповіді на важливе для вас повідомлення, не соромтеся звернутися до співрозмовника повторно. Можливо, ваше повідомлення випадково загубилося. Але враховуйте, що, можливо, людині потрібен час, щоб обміркувати ваше повідомлення та підготувати відповідь на нього. 

Якщо вас зацікавив певний матеріал в Інтернеті та ви бажаєте обговорити його, надсилайте гіперпосилання з коротким описом змісту матеріалу. 

Відповідайте на отримані повідомлення, не ігноруйте співрозмовників. Відповідь не обов'язково повинна бути великою, достатньо одного слова, щоб людина зрозуміла, що її почули. 

Якщо одне повідомлення містить кілька запитань, дайте відповідь на кожне. 

Якщо ви бажаєте поспілкуватися з кимось у режимі реального часу, запитайте в,співрозмовника, чи має він на це вільний час. 

Не кожний співрозмовник може бути доброзичливо налаштований відносно вас. Ігноруйте негативно налаштовану особу, щоб не створювати ситуацію конфлікту. Але будьте й самі стриманими, терплячими та уважними, щоб не образити людину.


Лена
 
Форум » Інтернет і сайтобудування » Інтернет » 10 клас (Практичні роботи з інформатики)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2018